© SANDERSMEUBELMAKERIJ.NL

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon

Contact

info@sandersmeubelmakerij.nl

Diodeweg 33 / 4338 PW / Middelburg
(Bel altijd eerst even of ik aanwezig ben of om een afspraak te maken)
Tel: 0118-855155

Of maak gebruik van het contactformulier.

Wij bezorgen thuis in heel Zeeland & Noord-Brabant

Garantie

  • Garantieperiode

Heb je bij Sandersmeubelmakerij een product gekocht en gaat dit binnen een bepaalde tijd stuk? Natuurlijk geeft Sandersmeubelmakerij garantie. De garantie die ik geef op mijn producten bedraagt 1 jaar. Dit uiteraard indien een product stuk gaat door een productiefout, materiaalfalen of een gebrek in de constructie. Deze fouten herstellen wij graag of wij bieden je een vervangend product aan. Binnen de garantie en voorwaarden geheel kosteloos. 
 

  • Klacht: wanneer wel en niet gegrond

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • onredelijk gebruik, oneigelijk gebruik of door gebrek aan redelijk beoordelingsvermogen

  • gebruik voor commerciële doeleinden/ professioneel gebruik (tenzij van tevoren overeengekomen)

  • onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden

  • het werken van hout en/of kromtrekken van hout*

*Aangezien het gaat om producten van hout wil ik je erop wijzen dat hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Tevens is hout een natuurproduct en daarmee niet consistent in gedrag of esthetiek. Ik geef daarom geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout of natuurlijke onregelmatigheden. 
 

  • Een klacht of reparatie melden

Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Sandersmeubelmakerij zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Mijn gegevens:

Ik zal je klacht of reparatie z.s.m. na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zal ik je hiervan op de hoogte stellen.
 

  • Duur van reparatie of vervanging

Indien je recht hebt op vervanging of reparatie van je product probeer ik dit binnen een termijn van 2 weken op te lossen.